Job 82 van 242


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je jouw administratieve skills kunt inzetten in een dynamische omgeving?
Wij zijn op zoek naar een gedreven Administratief Bediende voor de afdeling Verhuur & Facturatie.

Als Administratief Bediende Verhuur & Facturatie ben je verantwoordelijk voor het soepel verlopen van administratieve processen binnen de verhuurafdeling van onze klant.

Je taken omvatten onder meer:
- Verwerken van verhuuraanvragen, contracten en facturatiegegevens in het systeem.
- Assisteren bij het opstellen van huurovereenkomsten en facturen.
- Beheren van klantendossiers
- Onderhouden van contacten met klanten en interne afdelingen om vragen en problemen op te lossen.
- administratieve verwerking van uitgevoerde service opdrachten

We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Jouw profiel

Om succesvol te zijn in deze rol, verwachten we dat je:

- Ervaring hebt met administratieve taken en het werken met computersystemen.
- Nauwkeurig, georganiseerd en stressbestendig bent, zelfs in drukke periodes.
- Een teamspeler bent met uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Bereid bent om nieuwe vaardigheden te leren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

We bieden een voltijdse job in Oudenaarde bij een familiale KMO.
Je start met een interne opleiding, die wordt aangevuld met verdere opvolging op de werkvloer.
Bij deze familiale KMO krijg je een competitief salarispakket aangeboden met extralegale voordelen.

Solliciteren

Pieter Jonckheere
056 140 560
waregem.office@go4jobs.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht